BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

WE ARE YOUNG

WE ARE YOUNG

Sunday, February 10, 2013

Cube fikir dan fikirrr.

Aku kenal kau dah lame bie, form 2 aku kenal kau, kau lain dari yang aku kenal sekarang. Makin lame disebabkan persekitaran kawan2 semua perangai kau makin lame makin berubah jadi Hadi yang bukan aku kenal kau first sekali. Mane aku nak dapat Hadi aku yang duluu ? Kau cakap kau jadi mcm tuh sebab taknak kene bodohkan dgn perempuan, tapi bile aku diperbodohkan oleh kau. Kau pernah tahu ? Bile aku cakap dgn kau, kau diam langsung tak bercakap. Maybe kau tahu tuh salah kau. Hmmm Form 5 mase nak spm baru kite rapat macam duluuu. Sampai lah sekarangg, kite couple. Kau selalu cakap bende yang kau tak sedar. Kau cakap kau tak ramai perempuan, mmg kau tak ramai perempuan tapi time first aku kenal kau time kau form 2. Itu yea aku percaye kau, tapi kalau sekarang kau cakap mcm tuh. First aku mmg boleh percaye, tapi aku tengok lame2 aku pelik. Ape yang kau cakap tuh betul ke ? Aku endahkan, hmmm noww kau lagi dah lain dgn hadi yang aku kenal dulu, dulu kau tak berkasar dgn perempuan, kau pandai jage hati aku, Kau tak keluarkan perkataan yang boleh buat aku sakit hati. Tapi bile aku cakap mcm tuh, kau mesti cakap hati kau siape nak jage ? ade kau bgtahu aku ape yang kau kecik hati dgn aku. Kau sendiri pun tak sedar ape yang kau buat sampai aku kecik hati dgn kau. Takkan lah aku pon boleh sedar, aku manusia biase, aku tak sedar kesilapan aku sendiri. Kau kene faham, kau sebagai lelaki yang jage aku, kau tak boleh bosan nak tegor aku setiap kali aku lakukan kesilapan even berkali2. Sebab tu mmg tanggungjawab kau. TANGGUNGJAWAB kau biee. Tapi bile kau sendiri yang keluarkan perkataan BOSAN dgn aku, kau rase tak ape yang aku rase skg ? aku rase aku perempuan tak bergune buat kau macam ni. Aku cube untuk ubah diri aku, tapi aku kene ade support. Kau selalu bagi kekerasan kat aku. Aku perempuan, even aku ni nampak kasar, tapi hati perempuan biee. Tak boleh terima semua tuh. Kau patut tahu nak nasihat aku macam mane semua. Bile gaduh, kau selalu cakap, 'aku bosan lah dgn perempuan mcm ni' kau tak sedar sebab kau tengah marah. Sebab tu aku selalu diam bile kau tanye ape2. Aku taknak keruhkan lagi keadaan. Kau kadang2 memang tak sedar. Hmmm ape lagi aku perlu cakap ? aku tak berani nak bersuare depan kau. Aku tak boleh nak luahkan bile aku tengok muke kau :'( Aku sayang kau Biee. Sayang sangat, tolong faham aku. Aku dah try untuk jage hati kauu biee :'(

0 comments: